luni, 29 iulie 2013

declarație despre mihai

calm car canicula asta pe brațe
capricornul necunoscut îmi spune bulbucându-și un ochi
băiete asta nu mai e vina ta
așa se întâmplă lucururile pe aici dar hai
să fim un pic suprarealiști
adu-mi o lingură și vedem ce se poate face
cu sufletele-astea pe care em le-a adus ieri
ar trebui puse la frigider

e dus - visează în fiecare noapte același lucru
dimineața nu-și mai aduce aminte nimic și totuși
e un tip destul de ok
norii ăștia sărați sunt tot de la el
și ceștile și pistolul și filmul ăsta cu marisa tomei
ascultă-mă am senzația că ne ascunde ceva
mă urmărești?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...