Pagini

joi, 14 iunie 2012

POEZIA.UN SAC FĂRĂ FUND

poeţi citind
cu rândul
cu gândul
cu maxilarele lor de tigri
mi se pare jalnic, un pic

poate fac eu pe rebelu'
ca la cimitiru' bellu - corbii mi-au luat pixul şi
toate celelalte instrumente de scris
deci iată-mă,
aveţi un pix?
guma de şters?
poeţii de pe val nu şterg podele
nuielele sunt cu un rând mai în spate

nu mai trag cu arcul din clasa a patra
ce acru era cerul când am venit
dar am venit
acum pot să plec
am glumit
hai să citim
am glumit şi de data asta
năpasta lui caragiale m-a lăsat cu-n cinci peste vara
deşi nu fusesem foarte departe

am scris cel puţin patru poeme de pe WC
probabil o să credeţi că e vulgar
sau că vreau pur şi simplu să şochez
dar aşa e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...