joi, 14 iunie 2012

ion, femeia și altele

a.

ion e terestru,
da-i plac stelele
castelele
şi guma turbo

taci să scriu şi strofa a doua
îi şopteşte ion iubitei sale imaginare
cu care tocmai băuse un suc de mango

ion e
da' vezi tu, heruvimii nu mai stau în piaţa de flori
hai, mamă, ia şi tu o floare pentru domnişoara
domnişoara nu gustă glumele dumitale
n-ai parale, maică
am doi copii acasă
unuia-i place luna
celuilalt


b.

şi s-a scris şi strofa a doua tubul de colgate e pe gata
şi-au încălecat pe-o căpşună
şi v-au spus povestea punându-se (pe ei înşişi) pe gânduri şi totodată
/

ce-ţi mai place poezia gătită la tavă
pui în sticlă
porc cu picioarele uitate înainte sau
cum să faci ca să n-ajungi niciodată într-un manual
de limba română


a.

ai crezut că se termină?
nu se termină
ai crezut că glumesc?
încă-mi aştept măselele de minte
le voi întâmpina cu o rangă în moalele aureolei


b.

nu-mi place atât de mult pe cât crezi
atât sau chiar mai mult
altfel mă mut
un' te muţi, fă, proasto,
cunoşti tu paradisul?
îl cunosc
eu l-am inventat pentru tine


a.

Petru vine
călare pe portocale
n-am zis nimic de portocale
un fel de aurora gândurilor
nu călca zebra pe culoarea roşie a semaforului
că-şi va chema toţi prietenii
să-ţi citească din biblie


b.

pentru mine
tu crezi că eu am nevoie de paradis pe când eu vreau abisul
tu confunzi tu crezi că femeia vrea aripi şi îngeri
urâţilor urmaţi-mă
urmaşilor - femeia
e o vită cu aripi

nu, nu eram eu cel mai prost din curtea școlii
o vrabie-mi rupsese inima si ambele picioare
aşa că în pauze rămâneam mereu înăuntru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...