Pagini

sâmbătă, 24 septembrie 2011

Zborul patru

nu umbla cu cioara vopsită
ştiu eu adevărul despre oameni
despre poeţi, despre tine şi despre toată povestea asta,
Ioana

stai în spate
să nu se-apropie nimeni de rândurile tale
dar să fie linişte, i-am spus, vocalele mele
se trezesc la cea mai mică atingere

cu capul aşezat pe umărul stâng
cuminţenia în carne şi oase
fără un cuvânt
înainte

dar eu ştiu
îmi spui dinăuntru
e bine ce faci
coboară berzele în strofa urmatoăre

dar eu ştiu
îmi spui de oriunde te aşezi între coaste
e foarte bine
coboară primăvara înaintea paşilor mei

Un comentariu:

  1. "stai în spate
    să nu se-apropie nimeni de rândurile tale"

    Daca ai stii cat m-a urmarit ideea asta...se pare ca ne regasim reciproc in poezii:)

    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...