Pagini

luni, 6 iunie 2011

Cam cum e viața

Low disk space
Ca-ntr-un calculator de mâna a doua
Nicio carne nu seamănă cu alta
După-amiezile se scaldă singure
Primăvara mă caută peste tot
Nu mă va găsi niciodată
  
Low disk space
Şi cine ştie câte poveşti nu se termină aşa cum şi-au dorit ele/
Şi cine ştie câte poveşti nu se termină aşa cum şi-au dorit autorii lor.
Acum or Acum
Prea mulţi nasturi pentru o singură inimă
Prea multe gloanţe
Peştii nu mor decât o dată.  
  
Low disk space
Ieşi afară sau chem poliţia.
Sufletului meu nu-i datorez nimic
Memorie insuficientă  
Şi totuşi n-am închis uşile nimănui
Tribunalul se amână
Iubirea se amână pe sine
  
Low disk space
Poştaşul sună la unu-unu
Dorul de casă arată la fel pentru fiecare
Memorie in
Îmbrăţişare-Plânset
(Îmi pare că oricum dispar)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...