Pagini

miercuri, 26 ianuarie 2011

Una caldă, restul... e tăcere

Râd printre dinţi  
Cât de multe puzzle-uri false au intrat în ţară după '90
Câţi proşti şi-au dat şi ultimul bănuţ pe nişte făcături care nu se potriveau niciodată.  
Şi stăteai nopţile să pui piesă cu piesă
Într-un conglomerat inventat, mincinos, neadevărat.  
Ce păcat: am primit directive de la Uniunea Scriitorilor să nu mai înjurăm în poeme.  
Ce păcat: eu n-am făcut asta niciodată până acum.
  
Nu-i nimic: le spunem despre cum ne place nouă aceeaşi femeie,
Pe care n-o pot citi decât rareori, dar o pot vedea cu o plăcere demonică.  
Pentru că seamănă cu...  
Toată lumea seamănă cu...  
Ce poveste!  
Asemeni puzzle-urilor din strofa-ntâi.  
Asemeni ţie înainte să te cunosc.  
  
Nu-i nimic.  
Le spunem despre cum o să dau eu lovitura,  
Despre buchetele alea enorme de flori
Şi despre cum nu-l pot citi pe Othello.  
Nu mă vor mai primi nicăieri, dar nici asta nu ştiu dacă priveşte pe cineva.  
  
Nu, poemul ăsta nu-i despre tine.  
Poemul ăsta nu urăşte pe nimeni.
Poemul ăsta, ca multe altele, -ale mele, ori ale altora,-
Nu vrea să spună absolut
Nimic.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...