joi, 6 iunie 2024

6 piane și un coridor

mâncare turcească
vântul mișcă arborii în altă parte
olga își caută vitează tatăl și drumul înapoi în sine
papa, papa"
mesajele mele se întorc cu flori și mărturii de bine
mestec scoici și speranțe calme
redistribuim piese în cartierul amețelilor în care totul se aude și se vede
inima din centru are mai multe culori
iubirea asta în trepte mă transformă într-un vânat vesel

trage, îi zic
dar nu trage și se uită în altă parte, căutând-ul pe fratele mai mare al soarelui
am lăsat pielea asta și penele mele și-am luat-o la fugă prin apa asta cu ochi deschiși
am sculptat nasturi
am sărit de pe blocuri cu un singur etaj
mi-am căutat numele
o stea se uită la mine și mă vede așa cum mă väd și eu

am chemat un taxi
eram ud și speriat
șoferul a mers cu mine câteva ore fără să spună nimic - cred că era femeie
apoi m-a întrebat despre peștele pe care îl țin în stomac
despre câmpuri și colibe frumoase
copii și animale mari
i-am cântat
m-a adăpat, apoi m-a mângâiat ușor
o să-ți schimbi tu pielea asta de cal
ochii ăștia de înger
și ne vom plimba împreună

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

și când nu se întâmplă nimic tot se întâmplă ceva murmur muzici faze totul într-o împreunare perfectă, fără să știm un observator dansează a...