Pagini

marți, 1 martie 2022

jos în piață la obor

jos în piață la obor trec mașini cu faza scurtă
pălării cu botul lung, muzici, fete, flori în pungă
lene sari într-un picior cine vrea și azi să plângă
rar văd lumea rar poștașul cinste cui se-arata-n zbor
trec pisicile sub fuste plâng și macelarii-n cor
ne plac mințile înguste țipete de toreador
azi cui să mai facem felul milă celui ce de sus joaca jocul cu mirare dar noi nu-l vedem niciunul 
rest la pâine rest la mâine rest ogarului supus
jos în piață jos în piață 
sus în inimă ai fus
dus a fost cu tot cu sare cu cilindrii și în plus
oricum n-am știut nimica din ce-a întrebat saracu'
și azi ne mai doare capu' și nu știm pe unde luna seara limba barometru'
într-o piață un boier
într-o piață noi apoi 
vânzând lâna de pe oi
să ne ierte cine vrea
jos într-un calcai de falcă am comorile cu sare
am și furie și-o felină
și nu văd nimic în față
mă tot rog și număr norii ei mă numără cu schimbul
poate știu norii mai bine
unde mi-am pierdut eu nimbul când mergeam pe urma ta
cu umbrele și lanterne dintr-o stea
jos în piață la obor mor oameni de plictiseală
și de dor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

teritorial te caută puși pe scandal băieții se aude cum despart cuvinte cum încalecă eu lipsesc cum știu să lipsesc și vorbesc cum știu să v...