Pagini

luni, 26 octombrie 2020

poate învățăm

lucrurile nu sunt la fel fără tine
mi s-a făcut dor după ce ai sunat
am făcut clătite cu cacao și m-am uitat la filme
am stat în hamac și am vorbit cu animalele
am mâncat la ore la care noi dormeam
am cântat
acum zilele aparent plictisitoare in care doar ne uitam la filme nu mai par o pierdere de vreme
strâng firimituri curăț în bucătărie dar hai să nu scriu trist
e mai bine la tine acasă și știu 
că povestea asta nu e ca celelalte
poate învățam câte ceva
poate învăț să adorm devreme
să iau aer
să nu mai dau vina pe alții
dar hai să nu mai scriu trist
știi câte stele se uită acum înspre pământ?
fără ca nici măcar ele să știe
sau poate știu
a fost ora unu
sau e
restaurantele sunt închise oamenii poartă mască
sufletele plutesc mai liniștite acum
mă sperie oamenii bolnavi și regretul 
și când ți-e greu
bunătatea nu e degeaba
nici încercările
poate învățăm ceva de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...