Pagini

vineri, 22 noiembrie 2019

SWP T#1

personaj autor
a: unde te ascunzi
acolo unde nimeni nu patrunde
ziua noaptea
a: pentru cat timp
pana cand o sa-ti inveti lectia
a: daca nu reusesc?
ne vedem tura viitoare
cu topoare fursecuri
si lovituri intre coaste

doi copii de gradinita
ai vazut macheta mea si trenurile?
cine incepe? 
eu
ba eu
bine, tu
si dupa aia mergem afara?
mama, matei iar mi-a scos un ochi
pansamente imbratisari
ai vazut macheta? dar trenurile
si dup-aia mergem afara
preot si pacatos
parinte, am pacatuit
linisteste-te
e grav
nu-ti bate capul
o sa ma ierte?
te iarta
dar e foarte grav
eu sunt zugrav si
si
apoi
si
credeti ca se poate repara
se repara? 
se repara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...