Pagini

miercuri, 30 octombrie 2019

SWPH#6

se așterne peste mine încă-un fulg cu-amfetamine
citat pe care nu l-ai înțeles niciodată
trei fantome se plimbă prin apartament prin cartier se sperie toți proștii
zbor la 4-5 metri deasupra pământului
ce părere ar avea părinții mei dacă ar știi că îi ucid în fiecare zi
sub brațe stau aripile drogurile iertările
mâncăm pizza la bibliotecă și tu-mi zici micule prinț și eu mă uit la tine cu zâmbetul până pe andromeda
antimaterie parc-aș fute ceva căpitane 
raportez din colțul blocului poliția trece cuvintele omoară tot 
lacrimi de ceară ardem apă în vin marfă curată 
o cheamă andromeda și te privește-n ochi de la naștere
în zece ani nu mă mai recunosc
vers indigo
de acum încolo murim în cercuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...