joi, 13 septembrie 2018

dans

în bordelul mov acolo ne-am găsit
în bordelul mov acolo ne-am rănit
în bordelul mov am invățat să cer
în bordelul mov m-am văzut drept sub cer
am plonjat 1-1-1-2
rezistent la ploi acide și la urâtul din mine
am o oglindă-n care văd adevăr adevăruri eliberatoare

la etajul de deasupra cineva trece prin pereți
baieți beizmetici cer certificate curate
te privesc parte-n parte până-n nestemate

eco prinde-mă tu în brațele tale mari 
în colții tăi de elefant empatic
paianjenii croșetează conștiincios pentru sfârșitul lumii

boooom

carnetul de norme
picioarele tale
o ascunzătoare
ani peste
o să mă recunoști

aud două coarde cântând ceva
ăsta nu mai e sfârșitul lumii lui de catifea
pazea
sobrietate
linii necurate
adolescență cu de toate
cine să râdă de convoi
uite au haine ca și noi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...