marți, 28 februarie 2017

texas

andaluzia așteaptă
mâini peste
circul singuratății în natură
trenul cu o singură aripă

venus
cască
și

zero
vreau doar să te cunosc
poate-i e frică
sau poate chiar vrea să te cunoască
sau poate vrea doar să te cunoască

grow up
wake up
poezie cu usturoi
maioneză motivațională
trezit devreme
strângem cărbuni scrumiere
you're the queen of fucking anything

sunt orb
arbore care naște
zar care cade cu fața-n sus

any birthday ideas for a stranger
are gust bun poemul ăsta
prima zi în care nu-ți legi șireturile și ți se pare
că te-ai facut mare

sincron
nota la masa 4
taxi
autogară
inima se oprește
auzi o voce asemanatoare cu vocea ta
februrie iluzii locale
empty your head before going to heaven
E mc2
într-o linie ce nu se mai termină

venim luni
stop
la 16
stop
milena se simte mai bine
stop
am primit flori
stop
cerul nu cere
stop

sfârșit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...