joi, 25 august 2016

#

am dus multe războie la 5 am
despre care dimineața nu mai avea sens să scriu
în patul meu în capul meu
doar eu și victoriile imaginare
răspunsuri exact așa cum se scriseseră înăuntru
ochii mă dor 
timpul nu există 
și totuși simt cum râde de mine

aș fi vrut să stăm doar noi doi
am fi discutat altfel
& să nu te fi pus în fața faptului împlinit 
așa încât să pară că m-am ascuns

nu știu dacă prietenul tău mai e prietenul tău 
asta nu schimbă aproape nimic
am încercat din nou să scriu frumos și-a ieșit asta
cred că e limpede că aș vrea să te aud mai des

asta nu e o poezie
pur și simplu ora la care te vei trezi tu
și la care pot pune mâna pe telefon
e prea departe

ești idiot
mai bine suni
o întrebi ce mai face
fără să mai explici nimic

ea o să priceapă că poeziile-s triste fără voia mea
și că nu s-a-ntâmplat nimic rău
și-o să sune ea
da?

lașule

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...