Pagini

luni, 3 iunie 2013

entorsa

e dimineaţă am în cap un pick-up
şi fani nervoşi ai nimănui îmi strigă big up
ăsta nu-i hip-hop

am o poveste pe câteva pagini
te uiţi la mine nu mai stau pe margini
am haine scurte şi mă macin cu-ochii ăștia goi

nu mai cunosc pe nimeni și oraşu-i palid
nimic din tot ce scriu nu-i valid
şerpii își caută rost
inimi de post - doi paşi în faţă
aş vrea să ne vedem la ora opt şi fiecare sinucis e-n viaţă

ne-nchidem răi în peșteră și aşteptăm
văd umbre zgomote surde la etaj
aș vrea să urc
mai stau puțin și iar aud bătăi în tot ce am și uit

același număr și iar vine noaptea
bordurile sunt pline de femei
eu nu exist și totu-i mai ușor
o cramă veche te trezești și mâine de la capăt ca un zeu
am cam glumit citește printre rânduri
o piramidă veche făcută scânduri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...