miercuri, 7 martie 2012

Consemn

oamenii nu s-au născut încă
deşi au învăţat să planteze flori de toate culorile
sori artificiali
iubiri imposibile
despărţiri

v. încă mai părăseşte sala de curs
fără ca nimeni să înţeleagă importanţa
unei revolte adevărate poate
pentru că nu au văzut una până azi
azi e vineri

e ziua în care ştiu că oamenii
nu s-au născut încă
sar într-un picior
fără să-mi pese
şi traversez neregulamentar

nu salut pe nimeni
sunt străinul din faţa ta
anul ăsta n-am să mai cânt de ziua mea
am auzit că nu e bine
am auzit că e mai bine să tac
şi să mă gândesc
la sufletul meu ce nu încetează să semene
cu un arbore

nu mă crezi?
citeşte-l pe nichita stănescu.

Un comentariu:

  1. si totusi e vineri doar in una din cele 7 zile ale saptamanii
    Cu toate astea, oricum niciuna din zile nu inseamna mai mult decat alta... Cu atat mai putin frauda de zi pe care o supranumesti 'a ta'...

    RăspundețiȘtergere

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...