Pagini

luni, 10 octombrie 2011

ilinca citeşte-mi un poem

altfel am să-ţi scriu numele cu litera mică
până la sfârşitul zilelor
am să-i ameninţ cu pistolul la tâmplă
să-ţi scumpească ţigările
să-nteţească ploile
vânturile vor tăia mai ceva ca un măcelar
am să-ţi fac viaţa
un coşmar

toţi au demisionat în frunte cu primaru'
un nenorocit
copii cu palmele negre mâncând fructe pe ascuns
viaţa mea stă în mâinile tale
nu mă crezi/
am să-ţi fac o mărturisire
la 11 septembrie tot eu am fost
/

acum e momentul pentru încă o criză de râs
cum numai tu ştii
cum numai eu ştiu
pune mâna pe telefon
dacă intră robotu'
bagă-l în mă-sa
o să mă strige el
la un moment dat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...