Pagini

vineri, 9 iulie 2010

Proverb în patru colţuri

Întortocheate căi am scris pe un răvaş  
Şi date-au fost la Sfinx.  
S-a minunat, s-a stins acum.
  
Orice pasăre pe limba ei piere
Cu o floare nu se face primăvară
Vrabia mălai...
  
Am călătorit ţinându-ne, ca mereu, de-ncheieturi,  
Pe spatele unui bondar african ce-avea mereu o poveste
Interesantă de spus.  
Când era fericit, le repeta cu-atât talent, încât  
Ni se păreau -şi chiar erau!- atât de noi!
În zilele triste le regăseam la fel, îl mângâiam pe umărul drept,  
Îi spuneam noi o vorbă bună şi mergeam înainte.
  
Aşa am ajuns pe tărâmul făgăduinţei!
Apolodor era, în sfârşit, învăluit într-o simplitate tulburătoare.
Din Damasc se trimit mesaje S.O.S.,  
Dar toate codurile se sparg în liniştea bondarului,  
Mă-ntreb, l-au învăţat măcar două poveşti?
Iar noi, da, noi,  
Noi ne-am urnit vreodată de pe loc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...