Pagini

marți, 7 iulie 2009

Te iubesc ca la sfarsit (cantabil)

Înot bãtând din aripi ger.
Cãlãtoresc întoarcerea spre suflet.
În pantece aştept.
Ajuta-le s-adulmece.
Nu le lasa s-alunece.
Acum rãmâi…

Intrã între noi.
Intrã în vieţile ce mi le dai şi-apoi…
Mi le ceri înapoi.

Împinge-mã,
Învinge-mã,
Respinge-mã,
Şi stinge-mã.
Deschide-mã,
Întinde-mã,
Aruncã-mã,
Descoperã-mã,
Şi uita-mã.
Am sã mi te amintesc.
Am… sã mi te amintesc.

Şi mã-ntind în cer
Unde eşti tu, înger?
Îmi pun inima in cui
Şi-ndur vorbele ce nu mai poţi sã mi le spui.

Te cunosc, te confund,
Apoi te re-cunosc.
Apoi…
Nu mã mai cunosc.
Încerc sã vãd lumea ta pe dos.
Sã vãd… lumea ta pe dos.

Aşteaptã, iţi deschid.
Bine ai venit.
Acum rãmâi,
Pânã la sfârşit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...