Pagini

duminică, 26 iulie 2009

Dar n-ai fost tu

Nu vreți să muriti,nu?
Nu vreți să vă treziți, nu-i așa?
Nu vreți să mă părăsiți?

Aici e lumea mea.
Aici sunt eu.
Aici e rândul tau și poate…

O lume nouă,
Un suflet vechi,
Și-o mie de păcate.

Pot duce singur o lume întreagă în spate,
Mai pot duce o viață și chiar o moarte.
Pot să mor sau să mă nasc acum,
Sau pot să dorm de unul singur într-un balon de săpun.

Pot să urlu spre voi sau pot să tac pe vecie,
Pot să vă împrumut viața mea sau pot să vă las dor,
Eu pot să plec și să vă pierd pe toți pe drum,
Să va culeg apoi…
Poate-o să fiți mai buni.
Poate-o să fiți mai buni.
Poate-o să fiți mai buni.
Poate-o să fiți mai buni.
Poate-o să-nnebuniți și voi.

S-au ridicat,
Sau au căzut,
Sau s-au întors sau..
Nu le-am văzut.

S-au ridicat din voi suflete ce mă vor înapoi,
S-au ridicat din voi minți și gânduri
Ce fug,
Caci vor ceru-mi din hârtie,
O foarfecă,
Două pietre de râu,
O poezie,
Plus alte-o mie de povești.
Și alte guri,
Și alte inimi,
Câteva șoapte stricate,
Câteva nopți nedormite,
Și Totul va fi scris de mână.
Și Totul va rămâne scris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...