Pagini

joi, 8 decembrie 2022

apocalips #7

e crăciun
e implant pentru refuz
sunt păsări aprinse
lumea asta pare că-mi seamănă sau vrea să-mi semene
e ok ne-nțelegem prin semne când nu ne-nțelegem
e dincolo de lege 20.000 de prefăcătorii
sunt aici dintr-o greșeală, așa obișnuiam să cred
sau că sunt multe de spus sau că-ncercăm să fim cu toții-n formă
ne ieșim din stare doar așa
mai bine-adu tu un pahar de vin
ce bine
cu spumă și cu
dorințe scurte
de aici până-n angola sau cankoon nici nu e atât de mult
sunt tot ce mi-am imaginat, uite-mă
sunt vara sunt
toți prietenii tăi imaginari
zice acum mă vezi?
și mai sare-odată
și mai aplaudă o dată
dar acum?
trec trenuri și mă speriu
încerc singurătatea ca pe-o haină veche
ea nu mă vrea
sunt aici și-mi număr pașii adidașii și regretele
unde-s toate fetele
și fructele și felicitări politețuri grețuri și fundiță
dacă eram sincer cu mine purtam fustiță
alo, alo
aici salvarea
mai bine nu mai sunați o vreme
suntem deja depășiți
la fel ca voi
la fel la
fel ca pașii peste pașii din nisip
ca diminețile cu victorii
ca țipetele
tragem linie
și după mai vedem
oare cine suntem de fapt
întreabă tu ogarul, vezi ce zice
nu mai da pe spate bice că trecutul tot nu pică
suntem toți așa de mari o avem atât de mică
alo aici
un avion privat care ne duce unde vrea
nu-mi mai pun centura
știe el și pentru mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...