Pagini

luni, 6 septembrie 2021

tyrant #1

ce sa va zic, mă, bine-ati venit? bine-ati venit, rău ați nimerit. Io sunt constiinta, am o arcă de-un metru, și-o să vă cam uit pe toți
de unde până unde se-ntinde uitarea
și când o sa-ntelegi că nu se mai întoarce 
pace ție cel care caz
pace soldatului cu arma-ntre buze
mamei plângând
ultimului doctor de pe tera care chiar știe ce face
40 de arginți
4 coli goale
4 colturi
4 călătorii din care nu te-ntorci cu nimic
am pierdut atât deulte c-acum toate mă găsesc
și toate au ceva de reproșat
ca mine-n ziua de paste
că mine înainte să mă fi născut
furia asta da-n clocot și nimeni nu se mai face bine
scrie edit dar nu pe-acolo e ieșirea
spune-ne sau lasa-te calcat
ultimul elefant
ultima poruncă
adam 
trecere la nivel cu calea ferata
nimic nu e de fapt al tău
ești aici pentru o petrecere 
strada paralela cu asta
mănâncă tot
împarte și cu alții
e timp destul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...