Pagini

joi, 19 august 2021

aici nimeni

aici nimeni
nu am niciun mesaj
timp stă în loc
om doarme
un dromader un dromader
unde spre cer
lume în cerc
alunec înăuntru
nu pot descrie nimic din cele ce par a fi
un bărbat întins pe o masă
un fel de familie
un elicopter de buzunar
stelele știu oamenii nu
formează apoi lasa-i așa o vreme
n-am vrut să zic nimic așa că am luat toți peștii și i-am băgat într-o plasă mai mare
în curtea regelui aceleași jocuri de lumini 
aceeași doi în baie de aer
sunt eu sunt visul tau de acum două nopți
am făcut colți și-o să vin peste
și puștile sunt gata
și noi gata să nu mai tragem niciodată
ala bala portocala am greșit am cam greșit
linia gara linia gara înc-un pic
și dacă se face seară și dacă ne facem bine înzecit
să nu vină să ne vadă
am făcut nimic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...