Pagini

luni, 12 iulie 2021

oare

oare ce e poezia dacă nu o mască
dacă nu un cântec
un ochi închis
un vânător întors la viața dreaptă
blândețe, rusule, blândețe
digurile vor fi tot aici iar șerpii se vor mesteca pe sine în liniște
o lopată o lunetă unilateral cu
fumul care iese fără foc
copiii ce se pun în capul rândului
reiau
unu plus unu plus unu un tigru de pluș
unu plus unu copilăria așa zis pierdută așa zis fericită
să fii adult fără să știi
pompier noaptea
sfânt
un singur moment ce le cuprinde pe toate
ce e oare poezia dacă nu o sticlă uitată-n ocean in care cântă peștii 
oamenii își imaginează tot felul de lucru
fac sărituri sparg ouă moi
fac împrumuturi și apoi strigă
n-am fost eu
n-am fost eu
n-am fost eu
n-am fost eu
n-am fost eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...