Pagini

duminică, 4 aprilie 2021

barul

nu mai ieșim din casă de un an
am intrat pe o pagină care recrează barmanii
oameni vorbind
o cameră plină jivină trecându-ne lin vama
ploi peste ferestre și ambianța de noapte
muzicuța și îmi pare bine, eu sunt Finn am venit aici să cunosc oeni noi
unu la unu doi la doi capacele se lovesc și abia dacă scot vreun sunet
închid ochii și abia dacă te văd de suflet
muzică din vecini
sunt tot ce mi-aș fi putut imagina
cineva servește băuturi cutremure
iar ambianța de stradă nu ne mai acoperă
un hipopotam vorbește cu fiecare pe rând
ne simțim înțeleși nu ne mai tăiem de pe listă
sunt în cel mai lung somn
cine taie bilete la intrare cine 
orchestrează lumina
stele binoclu pe un pat pe care stăm pe rând
și stând ne vede Dumnezeu
și se deschid flori în sicrie
și barmanii încep să scrie cât se întoarce-un vizitiu
cu cizme piele aurie și rachiu
alo alo imaginea alo nu se mai vede
iar barul iar pahare gheață în pahar
n-am cum să uit cum tot venea el pe la mese
vorbind de cerbi și măcelar
eu nu am vârstă și nu-ți pot vorbi
dar dacă vezi lumina ține-te în spatele ei
și nu te mai gândi la nimic
e noaptea cea mai lungă
ne trezim separat 
o simulare o sticlă în care să ne vedem
o carte ogradă porci mestecând sfârșitul de săptămână
iar eu râd și uit și uit ultimii o sută de ani 
inelarul copilăria suflul întârziat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...