Pagini

sâmbătă, 30 ianuarie 2021

cu felul în care

nu sunt împăcat cu felul în care merg
asta e sursa problemelor mele
adicția e doar un simptom
lipsa prietenilor un altul
rușinea vinovăția vina pusă în afara de furie
că n-am ales eu și nu pot schimba asta
mi-a zis maria: scrie, scrie despre asta
iar eu scrisesem despre familie
că și cum eu sunt vinovați pentru asta
cineva trebuie sa fie vinovat
sau dumnezeu dar dumnezeu e prea departe
la fel ca prietenii de pe internet
e suficient daca e sincer
cum s-a lipit poezia de mine
trecutul de mine
așa mă protejez, dar în jur e furtună
tavanul e prea jos iar prin tavan nu se vede cerul
m-aș uita oriunde numai acolo unde doare nu
asta e tot
nici măcar eu nu mai pot să arunc cu ouă stricate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...