Pagini

miercuri, 26 august 2020

ne întâlnim

calc peste 
soldatul mă privește în ochi 
eu sunt el acum zece ani și privesc înapoi înțelegător 
fără cuvinte fără legături 
se sperie sau ceva 
a trecut atâta timp de când n-a mai trecut pe-aici 
poate-și scaldă capu-n cerneală-n altă parte 
sau poate sau poate lumea nu-i atât de mare 
e complicat să vorbești despre cei care nu sunt de față 
e complicat să vrei să se rezolve doar pentru că pui cuvinte unele lângă altele 
în fond fiecare cu căderile lui, zice cineva de la masa din mijloc 
dar nu ne putem mulțumi cu asta 
și-n douăj de minute închid bucătăria și chiar se termină cu distracția 
și împărțit păreri și pomelnice 
popice 
poți să-mi zici popice și să mă iei la tine-acasă 
o să fiu acolo când nu mai e nimeni altcineva 
o să bem bere și-o să ne facem că știm să citim 
și că noaptea nu mă sperie nici pe mine nici pe tine 
o să merite 
oasele se înmoaie după câteva băi calde 
la fel o să faci și tu 
pământ și sare scriu singura literă care nu va putea fi tradusă de nimeni nicăieri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...