joi, 7 decembrie 2017

visul anei

dac-aș fi aproape singur pe-o insulă pustie
aș vrea să vii cu mine să mergem la cofetărie
să facem călărie să ridicăm o brutărie
să fim astronauți scafandri exploratori sau crocodili
 
apoi dintr-o mișcare să facem din ocean o mare
din insulă o barcă călătoare
cerul povești să spună și vorbind cu noi
să ne trimită ploi și nuferi și girafe mici
oameni pitici și să adauge
 
acum voi continuați să fiți
creați lumina dinăuntru doar bucurați-vă și cuceriți
tot universul o oglindă ce știe ce voi știți și poate infinite lucruri
 
râdem plecăm călătorind ne-ntoarcem tot mereu la noi
eu știu să cânt iar tu la fel nimic de căutat sau de găsit
și iar astronauți și iar oameni micuți
în buclă împlinim în joc ce am văzut și tu și eu ieșind din vis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...