Pagini

miercuri, 29 aprilie 2009

Noi tactici

Hei, voi! Ascultati! Omul din lut va indeamna sa fiti atenti.
Vrea sa stiti tot adevarul, inainte ca el sa se topeasca.
Omul din lut vrea poate pentru ultima oara sa va mai voreasca.
Ocupati-va linistiti locurile.
Incercati sa fiti indulgenti.
Zice ca are un anunt de facut.

Eu sunt omul de lut si va spun, incuiati-va-n case.
Luati-va la adapost sotiile, copiii, animalele de companie
Si incuiati-va bine, fiecare pe unde puteti.
Inainte nu uitati totusi sa va faceti si cateva provizii.
Stiti, s-ar putea ca spectacolul sa se prelungeasca.

Intradevar e tarziu, iar eu constat ca nu mai am timp aproape deloc.
Nu compatimiti insa.
Sunteti in aceeasi situatie cu mine, as putea spune.
Pe bune!
E prea tarziu acum pentru a mai repara raftul avariat in urma ultimului acces de furie,
Pentru a recupera cadourile abia primite si aruncate impreuna cu alte nimicuri,
Sau pentru a mai cumpara flori acum.
Fiindca mai intai ar trebui sa le invatati denumirile;
In fine, e tarziu sa mai cerem iertare sau sa fim iertati

Aflati intr-o asa incurcatura, nu aveti decat sa credeti in cuvintele mele,
Caci s-a dus vremea razboaielor purtate pe fronturi si-a trupelor ce salta pieptu-niante pentru nimic.
Razboaiele de catifea au fost consumate mai repede decat si-ar fi dorit.
Necontenit, incuiati-va in casele voastre si rugati-va pentru intelepciune.
Sau,
Puteti ceda.
Atunci va veti ruga pentru o moarte cat mai usoara si tratamente cat mai bune.
(in ziua de dupa)

Dar sa nu ne mai lungim in vorbe.
De-acum va veti lupta cu sine numai.
Binele e-n mainile celor dispusi sa ofere totul.
Potul cel mare isi frange mainile asteptand
Un curajos sa se revolte (intru totul).

[”Am incredere-n voi. Am mare incredere in voi”]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...